آئین نواختن زنگ انقلاب در شهر جیرفت برگزار شد

صبح امروز ۱۲ بهمن ماه هم زمان سالروز ورود تاریخ‌ ساز حضرت امام خمینی(ره) و آغاز ایام الله دهه فجر آئین نواختن زنگ انقلاب در شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه هم زمان سالروز ورود تاریخ‌ ساز حضرت امام خمینی(ره) و آغاز ایام الله دهه فجر  آئین نواختن زنگ انقلاب در شهر جیرفت برگزار شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این آئین، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: نقش دانش آموزان و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل است.

امام جمعه جیرفت افزود: برپایی جشن و نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام(ره) در مدارس سنتی حسنه و ظرفیتی بزرگ است.


وی خاطرنشان کرو: به واسطه نقش آفرینی های دانش آموزان و دانشجویان در نهضت امام خمینی(ره) دو روز در تقویم انقلاب ثبت شده است که متعلق به نسل جوان و نوجوان و پیشگامی آنها در صحنه‌های انقلاب است.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: بصیرت، خروش و احساسات پاک این دو قشر باعث تحرک جامعه و به حرکت در آمدن سایر اقشار شد.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان عامل تحرک جامعه اند و جوانان و نوجوانان انقلابی در چله دوم نیز باید نقش موثر خود را ایفا کنند.

وی در خاتمه عنوان کرد: رحلت فقیه و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت عرض می‌کنم و این رحلت ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه بویژه حوزه های علمیه است.

کد خبر 1143524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha