ایران اسلامی در سایه ایمان و جهاد مردم به اوج اقتدار رسیده است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ایمان و جهاد مردم به اوج اقتدار جهانی دست یافت گفت: ساده انگاری است که بیندیشیم دشمن ما را رها می‌کند، دشمن هرگز ما را رها نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(سه‌شنبه، ۱۲ بهمن) در مراسم استانی سالروز ورود امام خمینی(ره) در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه ملت ایران قبل از انقلاب تحت سلطه دشمنان و قدرت‌های نوظهور زمان بود گفت: با بازگشت امام به میهن بعد از ۱۵سال تبعید، ملت ایران از سلطه استکبار رها شده و روزگار فرخنده را پیش روی خود دید.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بر قله افتخار و اوج عزت در میان ملت‌های جهان قرار دارد افزود: این افتخار و عزت را مدیون ایمان، جهاد، صبر و مقاومت مثال‌زدنی ملت ایران هستیم که با تمام دشواری‌ها، پشنیبان و حامی نظام اسلامی بوده و امروز به اوج عظمت و اقتدار جهانی دست یافتند.

 

وی جهاد و خداباوری را عاملی مهم در رسیدن به قله‌های ایمان و اقتدار دانست و بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ایمان و جهاد مردم به اوج اقتدار جهانی دست یافت.

 

امام جمعه رشت اشتباهات محاسباتی دشمن را عاملی مهم در تداوم این اقتدار و عزت دانست و اذعان کرد: اشتباهات محاسبانی دشمنان انقلاب به‌ویژه آمریکا باعث شد که جایگاه ایران اسلامی روز به‌روز ارتقا یابد و هر روز بهتر از روز قبل باشیم.

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب ایران جزیره ثبات در منطقه برای آمریکا جهت دستیابی به کشورهای آسیای میانه و شرق بود تصریح کرد: با قیام مردم به رهبری امام راحل در سال ۵۷ ایران تبدیل به جهنمی برای آمریکایی‌ها و جزیره‌ای امن برای ملت ایران و ملت‌های مظلوم دنیا شد.

 

فلاحتی با بیان اینکه بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی دشمن طرح پنجه عقاب را اجرا کرد افزود: این اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها در طبس با عنایت پرودگار متعال شکست خورد و تمام نیروهای آنان از بین رفتند.

 

وی تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران را از دیگر اشتباهات محاسباتی استکبار جهانی عیله ایران اسلامی برشمرد و بیان کرد: ملت ایران در سایه تحریم تسلیحاتی امروز به قدرت نظامی تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد بعد از رحلت امام خمینی(ره) ایران میدان جنگ قدرت‌ها خواهد شد و این اشتباه باعث شکوفا شدن نظام اسلامی شد متذکر شد: با انتخاب امام خامنه‌ای به‌عنوان رهبری جمهوری اسلامی ایران، نظام اقتدار خود را بازیافت و حفظ کرد.

 

وی روی کار آمدن دولت اصلاحات را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد این انتخاب عامل بازگشت ملت ایران و اضمحلال آن به مانند اتحاد جماهیر شوروی است تاکید کرد: ساختار نظام اسلامی به قوت خود باقی است و ایجاد آشوب‌های مختلف در سال‌های متمادی فقط موجب زبون شدن دشمنان و عمال داخلی آنها شد.

 

فلاحتی راه انداختن جنگ‌های نیابتی مانند جنگ ۳۳ روزه لبنان، سیف القدس و غیره را از دیگر اشتباهات محاسباتی دشمن در مقابله با ملت ایران دانست و بیان کرد: با روی کار آمدن دولت اعتدال و امضای برجام دشمن به دنبال پیروزی خود بود اما درایت رهبری و ولایت‌پذیری مردم همه این نقشه‌ها را نقش بر آب کرد.

 

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن که با رویش‌های جدید چون حججی‌ها و حسین‌پورها خنثی شد اذعان کرد: دشمن همچنان با تهاجم فرهنگی و کمرنگ کردن ایمان و اعتقادات مردمی به دنبال غلبه بر ملت ایران است اما نسل جدید پشتیبان شهدا و مکتب شهید سلیمانی هستند و دشمن دید که در مراسم تشییع این شهدای والامقام، نوجوانان و جوانان حضوری باشکوه داشتند و با آرمان این شهدا بیعت کردند.

 

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اشتباهات محاسباتی دشمن را عامل شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز ملت ایران ملتی سرافراز در عالم است و بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی مقتدرانه در میدان‌های جهانی حضور داشته و حرف بری گفتن دارد و این اقتدار و عظمت از  12 بهمن است.

 

وی با بیان اینکه در محاسبات آمریکایی‌ها جایی برای بررسی معنویت در ملت‌ها به ویژه ملت ایران نبود و آنها روحیه جهاد و استکبارستیزی ملت ایران را درک کردند اذعان کرد: قدرت‌های سلطه جو و عوامل نفوذی آنان در کشور هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و همین عامل باعث می‌شود روز به‌روز بر عظمت انقلاب اسلامی و شکوفایی آن افزوده شود.

 

فلاحتی با تصریح اینکه ساده انگاری است که بیندیشیم دشمن ما را رها می‌کنند تصریح کرد: دشمن هرگز ما را رها نخواهد کرد. صهیونیسم برای جلوگیری از نفوذ اسلامی در دل ملت‌ها در قلب خاورماینه شکل گرفت.
 

 

وی حضور میدانی مردم در عرصه‌های دفاع از انقلاب را عامل خنثی سازی توطئه دشمنان دانست و متذکر شد: نباید در جامعه و با وجود شکل‌گیری دولت مردمی که بارقه امید را در دل مردم زنده کرد، التهاب ایجاد شود. باید همه با هم متحد شویم و مطالبه‌گری ما به گونه‌ای نباشد که دشمن شاد کن باشد.

 

کد خبر 1143529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha