۲۵۵ عنوان برنامه در دهه فجر بهشهر برگزار می شود

جناسمی گفت: به همت سپاه ناحیه بهشهر و بسیجیان همیشه در صحنه، ۲۵۵ عنوان برنامه در دهه فجر بهشهر برگزار می شود که از این تعداد ۴۳ برنامه به صورت محوری و ویژه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود.

«حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال با شعار محوری« جشن ملی 1400» نامگذاری شده و تلاش داریم تا با استفاده از توان مردمی، جشن های انقلاب در خور شان این نظام برگزار شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می داریم و تلاش داریم تا وحدت و همبستگی برای توسعه هر چه بیشتر نظام گام برداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: بیش از 40 سال در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کردیم و ایمان به خدا، ولایتمداری و استفاده از توان مردمی موجب ماندگاری این انقلاب و صدور آن به جهان شد.

 

جناسمی گفت:  به همت سپاه ناحیه بهشهر و بسیجیان همیشه در صحنه، 255 عنوان برنامه در دهه فجر بهشهر برگزار می شود که از این تعداد 43 برنامه به صورت محوری و ویژه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، برگزاری جنگ شادی، غبارروبی مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس، نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری محله مهدوی، افتتاح مسکن محرومین، توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه، افتتاحیه لیگ فوتسال بسیج، یادواره شهدای انقلاب، محفل انس با قرآن و... از جمله برنامه های مهم ما در این ایام است.

 

وی یادآور شد: مردم در طول این انقلاب ثابت کردند که همواره همگام و همپای این نظام هستند و مسئولان باید بدانند که هر چه داریم از خداوند و مردم همیشه در صحنه ماست و خدمات رسانی بیشتری به این مردم ارائه کنند.

کد خبر 1143551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha