دشمن از اقتدار ایران اسلامی در هراس است

رفیعی، استقلال را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: دشمن از اقتدار ایران اسلامی در هراس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در آیین رونمایی از کتابت قرآن کریم با استفاده از هنر معرق در استان اظهار کرد: امسال تلاش شده تا برنامه های دهه فجر باشکوه بیشتر و مشارکت مردم برگزار شود.

 

ابوالفضل رفیعی با اشاره به اینکه این دهه بهانه ای برای مرور تاریخ درخشان و ارزشمند کشورمان است، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال است که در کنار سایر برکات از قبیل موضوع عدالت، آزادی‌ها، پیشرفت، رشد علمی و سایر جنبه ها و ایرانی سرآمد است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی استقلال بود، ادامه داد: در شرایطی بودیم که کشورمان وابسته به غرب بود و حتی شاهان مملکت کوچکترین اختیاری نداشتند و این مساله مهمی است که شاید نوجوانان و جوانان امروز چندان با اهمیت آن مانوس نباشند.

 

رفیعی  یادآوری کرد: اغلب کشورهای منطقه و جهان هنوز هم اراده ای برای اتخاد تصمیمات مهم کشور خود ندارند و نگاهشان به ابرقدرتها است و این مهم موهبت و ارمغان انقلاب اسلامی را برای کشورمان بیش از بیش روشن می کند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به معضلات ناشی از مسائل اقتصادی و شرایط تحریمی کشور نیز گفت: بخش اول به همین استقلال طلبی ما بازمی گردد چراکه دشمن می خواهد ثابت کند این کشور بدون حمایت ابرقدتها نمی تواند خودش را اداره کند و از همان روز اول ایران را تحریم و دچار مشکل کردند که با حمایت های داعیانه امامین انقلاب توانستیم روی پای خود باشیم و بصورت عزتمندانه در  جهان با ابرقدرتهای دیگر که حکمرانی کردند برابری کنیم.

 

وی اضافه کرد: این عزت به پشتوانه مردم و حمایت آنان بوده که همواره استمرار خواهد داشت و این اقتدار و عزت در سطح منطقه ای و بین المللی موجب شده دشمن فشار خود را در بُعد اقتصادی افزایش دهد.

 

این مسوول اضافه کرد: دشمن در ابعاد دیگر نتواسته است به نتیجه برسد و با توجه به مزیت های مختلف، پشتوانه مردمی و رهبری و پیشرفتی که در حوزه های  دفاعی اخذ کردیم کاملا به این نتیجه رسیده است که قادر به سرنگونی نظام نیست لذا با ابزار دیگری ورود پیدا کرده است.

 

رفیعی با تا کید بر اینکه این نقطه قوت است که دشمن ما را رها نکرده و از اقتدار نظام اسلامی نگران است، افزود: امیدواریم در این دهه دستاوردهای نظام اسلامی تببین شده و قدر داشته هایمان را بیشتر بدانیم، مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها، ساختار و یا مدیریت نادرست ایجاد شده است که برای رفع آنها تدبیر می‌شود، تا عدالت و ارزش هایی که به خاطر آن انقلاب کردیم بیش از پیش  محقق شود.

 

وی با بیان اینکه تمدن سازی مورد نظر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مراحل مختلف دارد، گفت: در این راستا سیر صعودی به سمت تمدن اسلامی با ایجاد جامعه اسلامی و سپس تمدن نوین اسلامی مسیر پیش روی ما است.

 

این مسوول یادآوری کرد: باید با امیدواری به داشته ها و سرمایه خود حرکت کنیم و در برابر فضای سازی و عملیات روانی دشمن و بزرگنمایی تاریخ سیاه رژیم طاغوت که فرزندان ما را دچار سرگردانی و شبهه می کنند، به درستی مقابله کنیم.

 

وی با اشاره به رونمایی کتابت قرآن کریم در استان و قدردانی از کارهای انجام گرفته از سوی هنرمند زنجانی گفت: این موضوع مایه مباهات است که چنین اثری ارزشمند در سایه تلاش و زحمات چند ساله و خانواده او، به این نقطه رسیده است که الگوی عملی برای جوانان استان و سراسر کشور باشد.

 

کد خبر 1143576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha