انقلابی عمل کردن، بازگشایی گره مشکلات مردم است

عسگریان حفظ انقلابی بودن را مهم تر از انقلاب کردن خواند و بزرگترین خدمت دستگاه های دولتی به مردم رابازکشایی مشکلات آنها ذکر کرد و آن را عمل انقلابی ذکر کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، محمد رضا عسگریان در آئین آغازین دهه فجر در شهرستان گلپايگان ضمن تسلیت درگذشت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی گفت: غم سنگینی بر مردم گلپایگان نشسته است و امیدواریم بتوانیم در سطح ملی و شهرستان مراسم‌هایی در شان این مرجع تقلید تشیع گرفته شود و به زودی عناوین آن اعلام می شود.


فرماندار گلپايگان دهه فجر را سر آغاز طلوع ارزش های اسلامی، رهایی از یوغ استکبار جهانی خواند و بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید پیمان با انقلاب، آرمان های انقلاب و شهدایی که از ابتدای راه انقلاب تا کنون اهدا شده است و برای نسل های آینده نهادینه شود.


وی با تاکید براینکه حفظ انقلاب از انقلاب کردن مهم تر است، اظهار امیدواری کرد: مسئولان و مردم  انقلابی عمل کنند و انقلابی بمانند و دولت سیزدهم بر شعارهای انقلابی اهمیت می دهد و‌ عزم بر عمل کردن به آن را دارد.
عسگریان  بر وظیفه انقلابی کردن به خصوص در حوزه ادارات در دولت سیزدهم تاکید کرد و افزود: دولت، دولت مردمی و انقلابی است و باید اینگونه عمل کند و مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده های شهدا است.


فرماندار گلپايگان بزرگترین خدمت را بازگشایی گره از مشکلات مردم به خصوص در بخش های اداری برشمرد .

به گزارش شبستان، همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب نیز نواخته شد./

کد خبر 1143582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha