عامل نفاق عده زیادی را از اول انقلاب تاکنون از قطار انقلاب پیاده کرده است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: عامل نفاق، عده زیادی را از اول انقلاب تاکنون از قطار انقلاب پیاده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۲ بهمن ماه هم زمان سالروز ورود امام خمینی(ره) و آغاز ایام الله دهه فجر آئین نواختن زنگ انقلاب در شهر عنبرآباد برگزار شد.


حجت الاسلام «حمید بامری» در این آئین، گفت: تماشای فیلم لحظه ورود امام راحل در چنین روزی به انسان احساس غرور و عظمت می دهد.

امام جمعه عنبرآباد افزود: از فرود هواپیمای حامل امام (ره) در فرودگاه تاکنون شاهدیم همراهان امام ۲ دسته شدند افرادی که در کنار امام و انقلاب ماندند و در نهایت در عظیم ترین تجارت دنیایی به مقام شهادت نایل شدند همچون شهید مطهری و بهشتی و دسته دیگر کسانی همچون بنی صدر در مقابل امام و انقلاب ایستادند و دشمنی کردند.

وی بیان کرد: دلیل سقوط عده ای، در خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) اشاره شده و آن ایجاد نفاق در انسان است که انسان را از حق جدا و مقابل حق قرار می دهد.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: وجود عامل نفاق، عده زیادی را از اول انقلاب تاکنون از قطار انقلاب پیاده کرده است.

امام جمعه عنبرآباد ادامه داد: رسول اکرم (ص) فرمودند؛ علاقه شدید به مال و مقام نفاق را در قلب می رویاند همان طور که آب سبزه را می رویاند، بنابراین به واسطه علاقه به مقام عمر سعد در مقابل امام حسین (ع) می ایستد و از شیرخواره ایشان نیز نمی گذرد.

وی ابراز کرد: اگر بخواهیم در باتلاق حب مقام و مال گرفتار نشویم باید همواره خداوند متعال را در نظر داشته باشیم.

حجت الاسلام بامری در خاتمه عنوان کرد: در این روز در محضر خداوند متعال با آرمان‌های شهداء و امام راحل تجدید بیعت می کنیم.

شایان ذکر است؛ زنگ‌ انقلاب با حضور مسئولین عنبرآباد در دبیرستان نمونه امام باقرالعلوم (ع) همزمان با ۱۲ بهمن لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور همراه با سراسر کشور نواخته شد.

کد خبر 1143588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha