کارگاه های  آسیب های اجتماعی برای خانواده های نیازمند برگزار می شود

برغول گفت: کارگاه های مشترک آسیب های اجتماعی و کارآفرینی برای خانواده های نیازمند در راستای رفع مشکلات و موانع در کانون فرهنگی و هنری نورالانوار ارومیه برگزار می شود.

«سجاد برغول»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: کارگاه های مشترک آسیب های اجتماعی و کارآفرینی برای خانواده های نیازمند در راستای رفع مشکلات و موانع در کانون فرهنگی و هنری نورالانوار ارومیه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نورالانوار ارومیه افزود: برگزاری جلسات نهج البلاغه خوانی، صحیفه سجادیه خوانی، کلاس های حفظ تخصصی قرآن برادران، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجلیل از خانواده های شهدا، تولید انیمیشن کرونا با محتوای پیشگیری، راه اندازی گروه سرود به صورت تخصصی با همراهی اساتید مجرب استانی، برگزاری کلاس های آموزشی مستمر برای گروه سرود و راه اندازی گروه تئاتر بچه های مسجد در رده سنی کدوک نوجوان و جوان با هدف اموزش استعداد یابی و توانمندسازی را از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری نوالانوار ارومیه است.

برغول در ادامه سخنان خود برگزاری کلاس های مبتدی و حرفه ای بازیگری برای اعضا گروه، راه اندازی سایت آفلاین برای اعضای کتابخانه، ایجاد نمایشگاه دائمی آثار هنری در کنار این سایت برای حمایت از هنرمندان محله و همچنین به نمایش گذاشتن و عرضه آثار آنها در سطح کشور، کارگاه های پلیس معتمد محله برای کاهش و پیشگیری از جرم در سطح محله، کمک مومنانه با توزیع بسته های معیشتی برای ۳۰ خانوار را از دیگر اقدامات فرهنگی و هنری این کانون عنوان کرد.

 مسئول کانون نورالانوار ارومیه با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی در رابطه با مشکلات اجتماعی موجود برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا  و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی توانستیم ۱۲ جلسه جداگانه‌ای آموزشی با همکاری بهزیستی برای خانواده های درگیر با آسیب‌های اجتماعی برگزار کنیم.

وی افزود: در ایام کرونا در راستای کمک به مردم اقدام به شناسنامه دار کردن محله خود به همت اعضای کانون نورالانوار ارومیه کرده ایم و این اقدام در بحث معضلات اجتماعی و رفع مشکلات آسیب های اجتماعی موجود در بین خانواده‌های محله توانست به زیبایی بدرخشد.

این مسئول بیان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات بزرگی در رابطه با بدسرپرستی، اعتیاد و طلاق در بین خانواده‌های محله در راستای طرح شناسنامه دار کردن محلات به فعلیت رسید.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نورالانوار ارومیه تصریح کرد: برگزاری طرح ملی امین الاسرار بزرگداشت مقام  امام محمد باقر (ع) در طول ۵ ساله شروع کردیم  و تا به امروز استقبال خوبی از این طرح شده و هردوره  بالای ۳۰۰۰ نفر شرکت کننده داشتیم  ولی متاسفانه از لحاظ مالی حمایتی از این طرح انجام نگرفته است.

 

کد خبر 1143594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha