شب و روز مسئولان باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود

هاشمی با اشاره به حضورمردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نظام گفت: شب و روز مسئولان باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید«محمدرضا هاشمی» ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر گفت: در چهل و دو سال گذشته انقلاب موانع و مشکلات بسیاری در مسیر حرکت انقلاب ایجاد شد.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز مسئولیت ما، مدیون خون شهداست و برای هر میز مسئولیت، هزارن شهید تقدیم نظام‌جمهوری اسلام شده است، افزود: روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاک دستی و فساد ستیزی، از ویژگی‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همگان باید در این راستا گام برداریم.

 

وی با تأکید براینکه باید شب و روز ما باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود، ادامه داد: مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نظام، با وجود تمام مشکلات و نگرانی‌ها، وفاداری خود را به خون شهدا، امام‌راحل و اتقلاب ثابت کردند.

 

هاشمی کار کردن، خادمی، خدمتگزاری و نوکری برای مردم جمهوری اسلامی را بالاترین شان و منزلت عنوان کردوافزود: مسئولیت امروز پاسداری خون شهدا است.

 

استاندار سمنان روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاکدستی و فسادستیزی، از ویژگی های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کردوافزود: که امروز همه باید در این راستا گام برداریم.

کد خبر 1143648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha