۷۱ پروژه کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود

میرعمادبا اشاره به افتتاح ۷۱ پروژه بخش کشاورزی طی دهه فجر در استان سمنان گفت: در مجموع این طرح‌ها به صورت مستقیم برای ۱۵۶ نفر در کل استان شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «حسن میرعماد» در نشست خبری با موضوع دهه فجر ضمن بیان اینکه طی این ایام ۷۱ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها به صورت مستقیم برای ۱۵۶ نفر و ۸۷ فرصت شغلی نیز به صورت غیر مستقیم در کل استان سمنان ایجاد اشتغال می‌کند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری حدود ۷۲۸ میلیارد ریال صرف شده است، اظهارداشت: از مجموع این اعتبارات ۲۹۸ میلیارد ریال اعتبارات ملی، ۱۴ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۹۵۰ میلیون تومان خودیاری و مابقی آورده شخصی و تسهیلات ریالی است.

 

وی از اختصاص بیشترین پروژه‌ها با ۱۷ مورد به شهرستان گرمسار خبردادوافزود: دامغان ۱۲ پروژه، سرخه ۱۰ طرح، سمنان ۲ مورد، شاهرود ۹، مهدی‌شهر چهار پروژه و میامی نیز یک پروژه برای افتتاح آماده‌شده است.

 

میرعماد بابیان اینکه از تعداد طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر سال جاری در استان شش پروژه تولیدی و ۶۵ مورد عمرانی است، اضافه کرد: از مجموع این طرح‌ها ۱۸۷ خانوار استان سمنان بهره‌مند خواهند شد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به آغازعملیات اجرایی پنج طرح نیز درطی ایام الله دهه فجر اشاره کردوافزود: طبق برآوردها برای سال جاری ۴۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال و برای سال آینده نیز ۹۵ هزار میلیون ریال اعتبار برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 1143658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha