نقش معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدلیل است

محمود زاده گفت: نقش ممتاز و بی بدیل فرهنگیان در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در پیروزی انقلاب اسلامی و عمر انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه،«احمد محمود زاده»،  روز سه شنبه ، (۱۲ بهمن ماه)، در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه نیلوفر ارومیه با اشاره به اینکه معلمان پیشقراولان جهاد تبیین و علمی هستند گفت: با توجه به اهمیت بصیرت افزایی و انتقال دانش و اطلاعات و تحقق تعلیم و تربیت اسلامی معلمان به عنوان پیشقراولان جهاد تبیین و جهاد علمی نقش مهمی برعهده دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: نقش ممتاز و بی بدیل فرهنگیان در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در پیروزی انقلاب اسلامی و عمر انقلاب بر کسی پوشیده نیست و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و چهار هزار و ۵۰۰ فرهنگی گواه این ادعا بر پیشتازی خانواده بزرگ آموزش و پرورش در صیانت و انتقال ارزشهای انقلاب است.

وی با اشاره به حجم کاری بالا و بار سنگینی که معلمان در آموزش و پرورش بردوش می کشند، اظهار داشت: معلمان در مناطق صعب العبور و مرزی تنها نماینده حاکمیت برای به اهتزاز در آوردن پرچم انقلاب اسلامی هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس اظهار داشت: زنگ انقلاب به معنی فرصت مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، تداوم راه شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر روزی دانش آموزی در جبهه های جنگ حضور داشت، امروز همان دانش آموزان در کلاس درس در گام دوم انقلاب وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و باید با کسب علم و دانش و معرفت مسیر پیش رو را با قدرت و قوت بیشتر ادامه دهند.

کد خبر 1143660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha