اولین کنگره شهدای انقلاب شهر لاهرود در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود گفت: عطر و بوی شهادت همزمان با دهه مبارک فجر با برگزاری اولین کنگره شهدای انقلاب در امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) می پیچد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اولین کنگره شهدای انقلاب لاهرود همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بارگاه مطهر و ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار می شود و عطر شهیدان و شمیم روح نواز شهادت باری دیگر در این مکان مقدس می پیچد.

 

رابط فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود افزود: اولین کنگره شهدای انقلاب لاهرود در حقیقت یک حرکت ارزشمند و کم نظیر از سوی آحاد مردم متدین و انقلابی شهر لاهرود برای قدرانی از شهیدان والامقام، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: کنگره شهدای انقلاب لاهرود مقدمه ای برای برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل و نمایشگر تقدیس از ایثار، رشادت ها و جانفشانی های شهیدان والامقام خواهد بود.

 

اسبری با اشاره به اهمیت برگزاری اولین کنگره شهدای انقلاب لاهرود  بیان داشت: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و لذا ادامه راه شهیدان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش موثری دارد و برای رسیدن به این هدف مهم می بایست تلاش کنیم تا آرمان ها و اهداف شهدای والامقام و ایثارگران در جامعه توسعه و گسترش یابد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود با بیان اینکه در این کنگره شهدا برنامه های مختلف فرهنگی برگزار می شود، اظهار داشت: اولین کنگره شهدای انقلاب لاهرود با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و محلی، نیروهای نظامی، انتظامی  خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در اولین کنگره شهدای انقلاب لاهرود تصریح کرد: از کلیه آحاد مردم شهرها و روستاهای  تابعه بخش لاهرود دعوت شده است تا با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در این محفل معنوی حضور یابند تا از شیوع احتمالی سویه جدید کرونا پیشگیری شود.

کد خبر 1143664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha