دانش ‌آموزان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایده‌ های مناسبی دارند

عسکری گفت: اندیشه امروز دانش ‌آموزان بزرگ است و تفکرات و ایده‌ های مناسبی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدخلیل عسکری»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) در آیین نواختن زنگ انقلاب به صورت همزمان در هشت هزار مدرسه فارس که در دبیرستان دخترانه «پویش» ناحیه سه شیراز انجام شد، گفت: مکتب حیات بخش اسلام، رهبری داعیانه امام خمینی (ره) و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: آموزه های مکتب اسلام از قرآن کریم و سنت و سیره اهل بیت (ع) منشا گرفته است و امام راحل نیز از مکتب حیات بخش اسلام الگو گرفته بودند.

وی اضافه کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است و انقلاب ما اهل انعطاف است و عدالت خواهی از شعارها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی بوده است.

عسکری تاکید کرد:
اندیشه امروز دانش ‌آموزان بزرگ است و تفکرات و ایده‌ های مناسبی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: محقق کردن نظام رتبه ‌بندی از نظر عدالت اجتماعی از اولویت های امروز دولت است و تکریم جایگاه و صدرنشینی معلم باید در چهل سال قبل انجام می ‌شد.
 

عسکری با اشاره به ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز گفت: این ناحیه دارای بافت اجتماعی محرومی است و مسئولان برای ارتقای وضعیت و اجرای عدالت اجتماعی در این منطقه باید تلاش کنند.

وی تصریح کرد: مسیر رتبه ‌بندی معلمان را با تمام توان دنبال خواهیم کرد و در دیدار با مجمع نمایندگان استان فارس نیز این موضوع دنبال شده تا در مجلس شورای اسلامی برای تحقق آن اقدام شود.

کد خبر 1143708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha