امام جمعه شهرکرد: جهاد تبیین نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمن با تمام قوا درصدد تحریف افکار نسل جوان است، گفت: با جهاد تبیین به ویژه در ایام دهه فجر می‌توان برنامه‌ها دشمن را به خوبی خنثی و جوانان را آگاه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (سه‌شنبه ۱۲ بهمن) در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به مهین که در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: دشمن همواره القا می‌کند که انقلاب نه تنها کاری برای مردم نکرده است بلکه شرایط را بر آنها سخت کرده که این تحریف‌ها نه تنها از سوی بیگانگان بلکه از سوی برخی عوامل در داخل که نگاه به بیرون دارند و هیچگاه نگاه به ارزش های اسلامی نداشتند نیز دنبال می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: این در حالی است که با تبیین درست حقایق قبل و بعد از انقلاب اسلامی می‌توان نسل‌های جوان را به خوبی از این شرایط آگاه کرد تا گرفتار تحریف‌های دشمن نشوند.

 

حجت‌الاسلام نکونام متذکر شد: نسل جوان نباید اسیر تحرکات دشمن در فضای مجازی شود چراکه دشمن درصدد است تا افکار عمومی را قتل عام کند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شرایط کشور در سالهای بعد از انقلاب اسلامی به مراتب بهتر از قبل از انقلاب است، اظهار داشت: شرایط کشور در این ۲ دوران قابل مقایسه با یکدیگر نیست و در طول ۴۳ سال اخیر تحولات بسیار قابل توجهی در کشور رخ داده است.

 

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: موقعیت اقتصادی و فرهنگی سالهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه چراکه مردم در سالهای قبل از انقلاب در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار داشتند اما در دوران انقلاب اسلامی جایگاه اقتصادی کشور رشد چشمگیری داشته است.

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی شرایط سخت و خفقان‌آور بود، یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی حکومت اجازه نمی‌داد مردم در سرنوشت خود سهیم باشند اما بعد از انقلاب مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند و می‌توانند در تصمیم گیری‌ها اظهار رای داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در قبل از انقلاب اسلامی برای انسان‌ها کرامت و عزت وجود نداشت، تصریح کرد: رژیم طاغوت خودباوری را از مردم گرفته بودند اما انقلاب اسلامی به مردم روحیه خودباوری تزریق کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان در مقابل ایران اسلامی به ذلت افتاده‌اند، یادآور شد: نمونه این ذلت را می‌توان در مذاکرات اخیر مشاهده کرد به طوری که آمریکا در این مذاکرات به چه کنم چه کنم افتاده است و می‌خواهد ملتمسانه وارد مذاکرات شود.

 

وی با بیان اینکه حفظ عزت و استقلال کشور نیاز به مجاهدت و تحمل سختی‌ها دارد، افزود: بدون سختی نمی‌توان به اوج رسید از همین رو باید در مسیر تعالی انقلاب اسلامی جهادگونه مقاومت کرد.

 

کد خبر 1143719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha