نمایش «نقاب» اثر برتر جشنواره تئاتر منطقه ای «سنگر» هرمزگان شد

میرزایی گفت: نمایش «نقاب» به عنوان نماینده فارس در جشنواره تئاتر منطقه ای «سنگر» در هرمزگان شرکت کرد و در رقابت با استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان به عنوان اثر برتر شناخته شد و به مرحله کشوری این رویداد معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهرام میرزایی»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) از برگزیده شدن نمایش «نقاب» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: نمایش «نقاب» به عنوان جشنواره تئاتر منطقه ای «سنگر» هرمزگان انتخاب شد.

نویسنده و کارگردان نمایش «نقاب» ادامه داد: در نمایش «نقاب» به زندگی خلبان «شهید ابوالفضل مهدیار» پرداخته می شود و در زیر لایه های نمایش به آسیب شناسی حجاب در جامعه و مراتب صحیح امر به معروف و نهی از منکر نیز پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: لازم است در بررسی زندگی شهدا با نگاه درست و صادقانه و با حفظ امانتداری اقدام شود و از خون شهدا به نفع یا ضرر جریانی استفاده نشود.

میرزایی تاکید کرد: گروه نمایش مردمی «مهنا» تاکنون با تولید آثار شهدا رضای حق را در نظر گرفته و صرف جشنواره و جایزه تئاتر موجب انجام اقدامات این گروه نبوده است.

وی عنوان کرد: نمایش «نقاب» به عنوان نماینده فارس در جشنواره تئاتر منطقه ای «سنگر» در هرمزگان شرکت کرد و در رقابت با استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان به عنوان اثر برتر شناخته شد و به مرحله کشوری این رویداد معرفی خواهد شد.

کد خبر 1143738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha