اجرای طرح آموزش رایگان هنر/ برگزاری کلاس های آموزشی بازیگری تئاتر در آبدانان

کلاس آموزشی بازیگری تئاتر در شهرستان آبدانان در راستای اجرای طرح آموزش رایگان هنر با حضور هنردوستان، علاقه مندان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، این دوره آموزشی با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به تعداد ۱۵نفرشرکت کننده، به مدت ۴۲ ساعت برگزار شده است.

 

  این دوره آموزشی با حضور «سعید خیرالهی» به عنوان مدرس دوره در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان در حال برگزاری است  و این دوره به صورت حضوری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

 

 همچنین  کلاس بازیگری تئاتر ویژه آقایان و طراحی مد و لباس ویژه بانوان در شهرستان مهران در حال برگزاری است، این دوره با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شهر مهران و روستای چنگوله به تعداد  مجموعا ۱۰۰ نفر شرکت کننده، به مدت ۴۲ ساعت برای هر دوره و با حضور «علی شکری» به عنوان مدرس بازیگری و «اسما یوسف زاده» به عنوان مدرس طراحی مد و لباس در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان و مسجد روستای چنگوله در حال برگزاری است.

 

 این دوره ها،  به صورت رایگان با اعطای مدرک معتبر، به صورت حضوری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود‌.

 

گفتنی است، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی برگزار می شود.

 

این طرح در نخستین اقدام، در استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان اجرا می شود

 

کد خبر 1143739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha