پویش بزرگ «بی تفاوت نباشیم» راه اندازی شد

طاهری گفت: پویش بزرگ «بی تفاوت نباشیم» با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حساس بودن جامعه به آسیب های اجتماعی راه اندازی شد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش بزرگ «بی تفاوت نباشیم» با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حساس بودن جامعه به آسیب های اجتماعی راه اندازی شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: هدف اصلی این پویش ایجاد حساسیت آحاد جامعه در برابر منکرات و آسیب های اجتماعی، پرورش ایده و خلاقیت در میان آحاد جامعه برای یافته راهکار و روش های نوین و موثر امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ مطالبه گری مردم در جامعه است.

 

این مقام مسئول افزود: موضوع های این پویش به ارائه ایده ها و راهکارهای بی تفاوت نبودن در برابر منکرات و آسیب های اجتماعی است.

 

طاهری تاکید کرد: شرکت کنندگان در این پویش می توانند یا ارسال پیامک، عکس و پوستر در این پویش مشارکت داشته باشند.

 

وی با بیان این مطلب که علاقمندان آثار خود را می توانند از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09143526219 ارسال کنند، یادآور شد: به 10 اثر منتخب جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان آثار خود را تا پایان بهمن ماه ارسال کنند، اعلام داشت: این پویش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1143751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha