برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب با همکاری مسجدی‌ها و هموطنان مسیحی

حجت الاسلام والمسلمین میرصانع گفت: جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نیز با حضور جمعی از هموطنان مسیحی و به همت اهالی مسجد حضرت باب الحوائج(ع) در سطح محلات وحیدیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید ابوطالب میرصانع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه با تلاش بسیجیان خواهر و برادر حضرت باب الحوائج (ع) (واقع در تهران، خیابان شهید گلشن دوست، خیابان سلیمی افضل، تقاطع وحیدیه) جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت گسترده در این مسجد برگزار می شود، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه، سخنرانی چند تن از پیشکسوتان عرصه مبارزه با رژیم پهلوی و تقدیر از خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های این مسجد به مناسبت چهل و سومین پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی است.

 

امام جماعت مسجد حضرت باب الحوائج (ع) افزود: جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نیز با حضور جمعی از هموطنان مسیحی و به همت اهالی مسجد حضرت باب الحوائج در سطح محلات وحیدیه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همه ساله جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت مسجد حضرت باب الحوائج (ع)، مسجد امام علی نقی و مسجد جامع فاطمیه و مسجد امام حسین (ع) و با حضور هموطنان مسلمان و مسیحی در بوستان مریم (تسلیحات) برگزار می شود. امسال نیز نمایشگاهی به همین منظور با مشارکت شهرداری منطقه 17 در دهه فجر در این مسجد برپا می شود.
 

میرصانع گفت: انقلاب اسلامی موجب تقویت وحدت میان اقوام ایرانی و ادیان توحیدی شده است و ما در مسجد حضرت باب الحوائج (ع) همچون سایر مساجد کشور وظیفه خود می دانیم در مناسبت های مختلف به ویژه دهه فجر که یک مناسبت فراگیر و سراسری ملی است با دعوت از پیروان حضرت مسیح (ع) این وحدت ملی را تقویت کنیم.

 

کد خبر 1143758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha