برخورداری یک هزار و ۱۸۱ خانواده تحت پوشش کمیته امداد فارس از مسکن محرومان

بذرافشان گفت: یک هزار و ۱۸۱ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در فارس توانستند با تکمیل تفاهم نامه سه هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن محرومان در ۱۰ ماهه امسال خانه دار شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) با اشاره به خانه دار شدن یک هزار و 806 خانوار از مددجویان کمیته امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: در 10 ماهه سال 1400 خسارت 43 واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از حوادث به این مددجویان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: در این مدت همچنین پنج هزار و 637 خدمت عمرانی به مددجویان کمیته امداد استتان ارائه شده که با هدف تعمیر، تکمیل و بازسازی و با اعتبار 777 میلیارد و 355 میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 181 خانواده تحت پوشش توانستند با تکمیل تفاهم نامه سه هزار و 500 واحدی مسکن محرومان در 10 ماهه امسال خانه دار شوند.

بذرافشان با اشاره به تعمیر مسکن های شهری و روستایی نیز گفت: در 10 ماهه امسال، یک هزار و 64 واحد مسکن روستایی و شهری فارس مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند و برای 2 هزار و 374 همچنین واحد مسکن مددجویی نیز حمام و سرویس بهداشتی احداث شد.

مدیرکل امداد فارس با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک احداث 40 هزار واحد مسکونی میان کمیته امداد و سپاه پاسداران در سطح کشوری عنوان کرد: در فاز اول این تفاهم نامه 150 واحد در فارس در حال ساخت است و با تفاهم کمیته امداد و بنیاد مستضعفان 170 واحد و تفاهم کمیته امداد و گروه صنعتی «گلرنگ» 30 واحد در حال احداث است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سه تفاهم نامه همکاری لازم را داشته است.

وی اعلام کرد: به 43 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس که منازل آنها در حوادث دچار آسیب شده بود نیز خسارت عمرانی پرداخت شد.

کد خبر 1143779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha