دوره آموزشی خط امام(ره) در دانشگاه پیام نور کردستان آغاز شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کردستان از آغاز دوره آموزشی خط امام(ره) ویژه اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خبرداد و گفت: این دوره به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده و به مدت سه روز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سامان مرادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کردستان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: دوره خط امام (ره) همزمان با آغاز دهه مبارک فجر  به مدت سه روز در دانشگاه پیام نور استان برگزار می شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از دوازدهم تا چهاردهم بهمن هر روز صبح از ساعت 9 تا پنج بعدازظهر در دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام به عنوان یکی از آموزه‌های اندیشه اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب است.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کردستان افزود: دشمنانمان  تضعیف دین اسلام، ایجاد شبهات انحرافی از دین  را در قالب تهاجم و شبیخون فرهنگی طراحی کرده‌اند لذا با توجه به این مهم یکی از راهکارهای اساسی مقابله با این توطئه، توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی پایه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و تبیین راه امام (ره) است.

 

 

مرادی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی که حضرت امام (ره)بنیانگذار آن بود اسلام، کتاب و سنت جایگزین خرافات شد، یادآور شد: با وقوع انقلاب علم و معرفت، دیانت و سیاست، قیام و عمل، نجات بخشی محرومان و در مجموع اسلام ناب محمدی(ص) رواج و گسترش پیدا کرد.

کد خبر 1143781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha