آیین عصر شعر انقلاب توسط کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» بن برگزار می شود

مراسم عصر شعر با عنوان «تنفس صبح» به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» در کتابخانه عمومی شهدای شهر بن برگزار می شود.

«جواد نادری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم عصر شعر با عنوان «تنفس صبح» به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» در کتابخانه عمومی شهدای شهر بن برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: این مراسم روز چهارشنبه ۱۳ بهمن با محوریت کانون کریم آل طاها و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی شهدای شهرستان بن برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: مراسم عصر شعر با عنوان «تنفس صبح» با حضور سایر مسئولین، جمعی از شاعران آیینی و مردم به ویژه جوانان برگزار می شود.

 

نادری بنی نقش شعر را در شناساندن اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: جوانان امروز نیز با شرکت در این مراسم ها و همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی راه شهدای انقلاب را ادامه می دهند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، مشاعره، محافل علمی و فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها در ایام الله فجر انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مسجد و محله، اجرای تئاتر مسجدی، سرودهای انقلابی، پخش کلیپ های دهه فجر در فضای مجازی و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها در ایام الله فجر انقلاب اسلامی است.

 

نادری بنی ادامه داد: گفتمان ‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

 وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌ عکس، برگزاری مسابقات قرآنی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

 

کد خبر 1143815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha