رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و رسانه ای بیگانه، ضروری است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و رسانه ای بیگانه، ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، در جلسه‌ هماهنگی رؤسای ادارات سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، که با دعوت حجت‌الاسلام سهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شد، از ضرورت رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی و رسانه ای دشمنان دین و انقلاب سخن گفت و با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: تبیین و عرضه‌ی فکر، فرهنگ و معارف اسلامی با نوآوری در ادبیات و روش های جذاب و جوان پسند، بر عهده سازمان ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی است.

نوش‌آبادی، سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از مهمترین رویش های انقلاب دانست و کارنامه این سازمان را درخشان و قابل توجه دانست و وجود سامانه های برخط مانند، سامانه تلاوت برای ارتقای مفاهیم قرآنی و نیز سامانه‌ های تبیان، طوبی و شمع را در ارتقای مفاهیم اسلامی وحوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دینی و معرفتی جامعه، مورد تقدیر قرار داد و حوزه هنری و خبرگزاری مهر را دو نمونه موفق از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی کشور برشمرد و بر تداوم برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری معظم انقلاب، این بیانیه را نقشه ای جامع، کامل و امید بخش برای همه کشور دانست و اظهار داشت، این بیانیه، یکی از مصادیق بروز و ظهور شعائر الهی و بستر وصول به تمدن نوین اسلامی و مقدمه ظهور خورشید عظمای ولایت است. وی روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب را فرهنگ سازی و تمدن سازی دانست.

کد خبر 1143817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha