زنگ انقلاب اسلامی در قرچک نواخته شد

زنگ انقلاب اسلامی همزمان با آغاز دهه مبارک فجردر شهرستان قرچک نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با آغازین روز دهه مبارکه فجر، زنگ انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک، بخشدار مرکزی، شهردار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان و جمعی از  فرهنگیان و دانش‌آموزان در دبیرستان طاها نواخته شد.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم گفت: امام عظیم‌الشان با پایه‌گذاری انقلاب به امت اسلامی به ویژه جوانان اعتمادبه‌نفس داد و انقلاب را به آموزشگاهی تبدیل کرد که درسرتاسر دنیا شاگردان و خواهان زیادی دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با تفکر شیعی و ضداستکباری با اعتقاد به خدا و مشیت الهی، به پشتوانه مردمی و رهبری امام راحل بوجود آمد و گفتمان جدیدی ایجاد کرد و بر تمام مکاتب زر، زور و تزویر خط بطلان کشید.

خطیبی پایدار ماندن درخت تنومند انقلاب اسلامی را محصول بردباری و صبوری آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: علیرغم تمام فراز و نشیب‌ها در این ۴۳ سال، انقلاب ما اقتدار خود را حفظ کرده و آینده محور در حال حرکت است.

فرماندار قرچک در پایان گفت:‌ انتظار داریم، دانش آموزان امروز با پیروی از راه شهدای سال ۵۷ و دفاع مقدس در دفاع از میهن و امتداد مسیر توسعه در تمامی عرصه‌ها کوشا باشند.

کد خبر 1143820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha