کودکان روستای دستگرد امامزاده، ورود امام (ره) به ميهن را نقاشی کردند

محبی دستگردی از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «طلیعه آزادی» ویژه نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: این مسابقه نقاشی همزمان با یوم الله ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به همت کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» برگزار شده است.

«سجاد محبی دستگردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در مسابقه نقاشی «طلیعه آزادی» کودکان و نوجوانان روستای دستگرد امامزاده لحظه ورود تاریخی امام (ره) را نقاشی کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده ادامه داد: این مسابقه نقاشی مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت و تاکنون آثار زیادی به این کانون ارسال شده است.

 

وی همچنین برگزاری میهمانی لاله‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: در این برنامه، گلزار شهدا جهت قرائت پیام مقام معظم رهبری و گلباران مزار شهدا آماده سازی می‌شود تا مدعوین با اهداف و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنند.

 

محبی دستگردی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از برنامه‌های مهم کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» است که به صورت مداوم اجرا می‌شود که در دهه فجر نیز به شکل ویژه به آن توجه خواهد شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده ادامه داد: مسابقه نقاشی با عنوان «طلیعه آزادی» به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1143827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha