تلاش دشمن معطوف سست کردن کانون خانواده و جایگاه مادر است

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه تلاش دشمن معطوف سست کردن کانون خانواده و جایگاه مادر است، گفت: تلاش داریم با برگزاری برنامه های تربیتی و روانشناسی با عنوان«مادرانه» شاهد افزایش مهارت مادری، توانمندسازی مادران و تبدیل آن به یک جریان درکشور باشیم.

حجت الاسلام «حمید صادقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به برگزاری ویژه برنامه دورهمی مادرانه شامل: کارگاه خانواده، کارگاه کودک و کارگاه نوجوان در مجتمع اهل بیت(ع) ساری اشاره و اظهار کرد: آرامش و اکسیژن عاطفی خانواده، تربیت نوین کودک و تکنیک های نوین ارتباط مثبت با نوجوان سرفصل های این ویژه برنامه می باشد.

 

 مشاور مرکز ملی صدرا (اولین مرکز مشاوره اسلامی در سطح کشور) که بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه خانواده دارد، افزود: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به تحکیم بنیان خانواده، در این ۱۵ سال همه تمرکزمان در حوزه خانواده بوده است‌.

 

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید تمام توان و تلاش دشمن معطوف سست کردن کانون خانواده و جایگاه مادر است، بر همین اساس طرحی را در حال اجرا داریم که پیشینه و سابقه خیلی زیادی در مسائل مشاوره‌ای و روانشناسی دارد تاشاهد افزایش مهارت مادری، توانمندسازی مادران، ارتقای بینش، و توانایی مادران و تبدیل آن به یک جریان در سطح کشور باشیم.

 

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: برای اینکه بتوانیم به این جریان تداوم ببخشیم باید از مردم و ظرفیت مادرانه استفاده کنیم، اولین چشم‌اندازمان این است که مادران با عنوان مادر بودن در این همایش و رویداد شرکت کنند، چرا که ما برای مادر بودن شان خاصی قائل هستیم و این باید دیده شود، دوم اینکه وقتی در این همایش شرکت میکنند هم‌نوعانشان را که دغدغه مادر خوب بودن دارند را می‌بینند، به نوعی هم‌صدایی و اتفاق رویه صورت می‌گیرد و حال مادران را خوب می‌کند.

 

این طلبه درس خارج و روانشناس ادامه داد: سوم اینکه مخاطبان ما درک درستی از مهارت مادر بودن پیدا کنند، به یاری خدا ۲۳بهمن ماه جاری اولین دورهمی مادرانه به‌خاطر وجود ظرفیت‌های زیادی که در مازندران وجود داشت قرار است اتفاق بیفتد.

 

وی گفت:نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری، قرارگاه خاتم، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حوزه‌های علمیه با ما همکاری خوبی داشتند، دغدغه و تلاش ما این است که همه ارگان‌های انقلابی دغدغه‌مند در این فضا ما را یاری کنند تا جریانی که قرار است اتفاق بیفتد با ضعف و ناتوانی روبرو نشود.

 

حجت الاسلام صادقی همچنین تاکید کرد: خیلی برای ما مهم است که جزییات برنامه‌های ۲۳بهمن به گوش همه مردم برسد به‌ویژه کسانی که دغدغه دارند و احساس نیاز می‌کنند، درخواستمان این است که اطلاعیه از هر کانالی با تمام ظرفیت با هدف گفتمان‌سازی نشر پیدا کند.

 

مشاور مرکزی ملی صدرا با تاکید بر اینکه دغدغه مقام معظم رهبری این است که سبک زندگی ایرانی اسلامی مصداقی شود، اعلام کرد: ما در این رویدادها می‌خواهیم سبک زندگی را به‌صورت مصداقی به مادران آموزش بدهیم، تا توسعه فردی ایجادکنیم.

 

وی درخصوص تشریح زمان برگزاری برنامه مادرانه در ساری گفت: روز شنبه۲۳ بهمن ماه جاری ازساعت ۸ صبح تا ۱۱کارگاه تربیت نوین کودک با حضور استاد محسن صادقی در مجتمع فرهنگی اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه از ساعت ۱۱ تا ۱۴  همان روز کارگاه تکنیک‌های نوین ارتباط مثبت با نوجوان را با حضور استاد حمید صادقی خواهیم داشت افزود: علاقه مندان به حضور در کارگاه آرامش و اکسیژن عاطفی خانواده نیز می توانند از ساعت ۱۴تا ۱۵روز ۲۳بهمن به محل مجتمع اهل بیت(ع) ساری مراجعه نمایند.

 

 

 

کد خبر 1143861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha