در کرمانشاه  هیچ کلنگ زنی نخواهیم داشت/  افتتاح ۴۳۳ پروژه در کرمانشاه

امیری مقدم، گفت: از این پس در کرمانشاه چیزی به نام کلنگ زنی نداریم و تنها زمان آغاز کارهای اجرایی پروژه اعلام می شود زیرا وقتی کلنگی به زمین زده می شود و کار شروع نشود امید را در بین مردم از بین می برد.

افتتاح دانشکده های هنر و معماری و شیمی در کرمانشاه، گازرسانی به شهر نودشه و افزایش ظرفیت پست برق سرپل ذهاب را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، امروز ۱۲ بهمن در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد ، گفت: اصحاب رسانه امروز وظیفه روایتگری درست دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارند زیرا دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان بسیار چشمگیر است و نسل جوان باید آگاهی بیشتری نسبت به دستاوردهای انقلاب داشته باشد.

 

 

استاندار کرمانشاه افزود: امروز جمهوری اسلامی  در جهان دارای اقتدارو عزت است و بسیاری از کشورها نگاهشان به انقلاب اسلامی است و بسیاری از سران کشورها بعد از دیدار با رهبر انقلاب مانند رئیس جمهور روسیه بر نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف تاکید کردند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: رسانه های استان صداقت را در سرلوحه کار خود قرار دهند و به خاطر اینکه فقط یک خبری برجسته شود، مطالب کذب را منتشر کنیم قطعا هیچ برکتی نه برای آن رسانه و نه برای استان به همراه نخواهد داشت.

 

 

امیری مقدم تصریح کرد: امروز از کرمانشاه بد نگویند و خوبی ها و زیبایی ها و ظرفیت های آن را برجسته کنند. زیرا نباید از استان کرمانشاه تصویری نادرست در کشور ترسیم شود، مشکلات تنها مختص استان کرمانشاه نیست و باید بر نقاط قوت مانند فرهنگ و هنر، گردشگری و صنایع و دستی، ورزش و روحیه پهلوانی تمرکز کنیم. تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگدذاریم.

 

 

استاندار کرمانشاه با اشاره  به اینکه  باید برای جذب سرمایه گذار و توسعه کرمانشاه با یکدیگر همکاری کنیم، گفت: خبرنگاران می‌توانند با ارائه گزارش‌های درست در پیشرفت استان کرمانشاه سهیم باشند و اگر هر مسئله‌ای که سبب متوقف شدن توسعه و پیشرفت استان شود همه ما در مقابل آن مسئول هستیم و باید آن را حل کنیم.


 

وی با اشاره  به پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال افزود: در این ایام ۴۳۳ پروژه در استان افتتاح و یا علمیات اجرایی آنها آغاز و این پروژه ها برای استان بیش از یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارند.

 

 

استاندار کرمانشاه اذعان کرد:  در بخش عمرانی ۳۴۹ پروژه با صرف اعتبار ۹۵۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۷ پروژه با صرف اعتبار ۴۰۶۵ میلیارد تومان آغاز  که در مجموع ۳۶۶ پروژه با اعتبار۵۰۲۰ میلیارد تومان  در بخش عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز و همچنین ۶۷  پروژه اقتصادی با اعتبار ۶۱۷۳ میلیارد تومان، افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

 

 

امیری مقدم افزود: از این۶۷  پروژه، ۶۲ پروژه با صرف اعتبار ۱۶۴۶ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۵​ پروژه با صرف اعتبار ۴۵۲۷  میلیارد تومان شروع خواهد شد که این پروژه اقتصادی  برای ۲ هزار نفر بطور مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهند کرد.

 

 

وی اظهار کرد: عملیات ساخت پروژه ۶۰۰۰ واحدی مسکن در دهه فجر امسال در کرمانشاه  آغاز می شود  و به مسئولان  اعلام شده از این پس هیچ مجموعه مسکونی بدون در نظر گرفتن  مراکز خدماتی، فرهنگی و درمانی ، ورزش و آتش نشانی آغاز نخواهد شد.

 

 

به گفته استاندار کرمانشاه ، تا پایان سال جاری عملیات احداث ۱۸ هزار واحد دیگر آغاز شود تا بتوانیم در اسرع وقت به تعهد خود مبنی بر ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی عمل کرده باشیم.

 

 

مقام عالی ارشد استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان  داریم و در امیدواریم در حد توان در سفر ریاست جمهوری برای این پروژه ها اعتبار کسب کنیم که خوشبختانه تاکنون پروژه هایی که  برای طرح در این سفر ارسال کرده‌ایم،۸ هزار میلیارد تومان آن تایید شده است.

 

کد خبر 1143864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha