بزرگترین چالش بر سر راه شرکت عمران در شهر صدرا تامین زمین است

روشن گفت: بزرگترین چالش بر سر راه شرکت عمران در شهر صدرا تامین زمین است و طرح های مسکن مهر، اقدام ملی و نهضت ملی سه طرح عظیمی هستند که در شهر صدرا به اجرا در آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عزیزالله روشن»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از شهر جدید صدرا گفت: حریم شهر صدرا قرار بود 17 هزار هکتار باشد اما با خارج شدن شرق صدرا از طرح جامع به 13هزار و 700 هکتار کاهش یافته است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: بزرگترین چالش بر سر راه شرکت عمران در شهر صدرا تامین زمین است و طرح های مسکن مهر، اقدام ملی و نهضت ملی سه طرح عظیمی هستند که در شهر صدرا به اجرا در آمده اند و تاثیر بسزایی در افزایش جمعیت این شهر داشته اند.

وی اضافه کرد: رشد سالانه جمعیت این شهر 15 درصدی خواهد بود و اکنون دارای هزار نفر جمعیت است و با اضافه شدن 12هزار نفر متقاضی نهایی طرح اقدام ملی و 112 هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی با کاهش زمین مواجه خواهیم شد.

روشن با اشاره به پروژه های در دست اقدام شرکت عمران در شهر صدرا عنوان کرد: شهر صدرا در بخش راهسازی و زیربنایی یک هزار میلیارد تومان و در بخش روبنایی بیش از 200 میلیارد تومان پروژه تعریف شده در دست اجرا دارد.

کد خبر 1143867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha