برپایی جشنواره غذا و هنرهای دستی ویژه دختران در کانون باب الحوائج (ع) یزد

جشنواره غذا و هنرهای دستی ویژه دختران در کانون باب الحوائج (ع) یزد برگزار می شود.

رضیه باقری، مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای تببین دستاوردهای این انقلاب برای نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: مساجد به عنوان محوری ترین و اثرگذارترین مکان ها در انقلاب بایستی امروز نیز همچون گذشته نقش خود را در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری ایفا کنند.

باقری گفت: همزمان با این ایام ما در کانون باب الحوائج (ع) یزد برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را با محوریت مسجد برگزار می کنیم که از 12 بهمن ماه آغاز شده است و تا 22 بهمن ماه نیز ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) یزد بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی نمایشگاه های دستاوردانقلاب و همچنین اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و مسابقات کتابخوانی از جمله این برنامه ها است

وی گفت: یکی ازا ین جشنواره ها برگزاری جشنواره جشنواره غذا وهنرهای دستي است که امروز با حضور بانوان و دختران در محل مسجد و کانون برگزار می شود.

وی گفت: خوشبختانه برای ثبت نام در این برنامه استقبال خوبی صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این برنامه ها به نحوی شاهد احیای کارکردهای مساجد و جذب جوانان و نوجوانان با مساجد باشیم.

کد خبر 1143963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha