اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در شهرستان اسکو

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، از اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی در طول ایام الله دهه فجر خبر داد.

«محمدعلی قلی‌زاده»، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک فرا رسیدن در دهه مبارک فجر انقلاب، از برنامه ریزی  کمیته‌ فرهنگی هنری ستاد دهه‌ فجرشهرستان اسکو در آستانه‌ چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی برای اجرای برنامه‌های متنوع خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، در ادامه افزود: اجرای برنامه‌های جشن و نکوداشت، برنامه ریزی و اجرای 6 برنامه شاخص از جمله برپایی نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان  در زمینه نقاشی، عکاسی و خوشنویسی، برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی، و جشنواره موسیقی هنرمندان شهرستان اسکو از جمله ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر می باشد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن و همچنین بزرگداشت روز 29 بهمن، اظهار امیدواری کرد: در ایام الله دهه فجر با همکاری و مساعدت مجموعه عوامل شهرستان و حضور گسترده‌ شهروندان شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم ها باشیم.

قلیزاده همچنین به برگزاری برگزاری محفل انس با قرآن در راستای تکریم و تعظیم فرهنگ قرآنی در جامعه، در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در  ایام الله دهه‌ مبارک فجر و نقش ارزنده تعالیم قرآن کریم در پیروزی انقلاب اسلامی، ضرورت برگزاری محفل انس با قرآن و آشنا کردن نسل جوان با این کتاب انسان‌ساز از اهمیت والایی برخوردار می‌باشد.

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی خانم عالیه دانش به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر در اسکو خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 20 اثر رنگ روغن و سیاه‌قلم از آثار این هنرمند به نمایش گذاشته شده است و تا روز 21 بهمن همه روزه از ساعت 9 صبح الی 14 پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌باشد.

 

 

کد خبر 1143964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha