اعمال محدودیت های کرونایی در جهرم با توجه به تغییر رنگ بندی به نارنجی

شفیعیان از اعمال محدودیت های کرونایی در جهرم با توجه به تغییر رنگ بندی وضعیت این شهرستان به نارنجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه ۱۳ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت های کرونایی در جهرم گفت: فعالیت تمامی مقاطع مدارس و دانشگاه‌ها تااطلاع بعدی به صورت غیر حضوری ادامه یابد.

 

فرماندار ویژه جهرم درباره ارائه خدمات حمل و نقل عمومی و صنوف مختلف به شهروندان افزود:  ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک در ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی ممنوع است.

 

وی همچنین در خصوص فعالیت اصناف اظهار داشت: شرط ادامه فعالیت اصناف هم تزریق دز سوم واکسن کرونا است.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه همچنین یک سوم کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند به صورت دور کاری ارائه خدمت کنند، عنوان کرد: کارکنان این دستگاه‌ها تا ۱۰ روز آینده ملزم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا هستند در غیر این صورت حضور یا حضور نیافتن آن‌ها در محل خدمت به منزله غیبت محسوب می‌شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه طبق تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا تجمع در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز با محدودیت همراه است، بیان داشت: برگزاری جشن های دهه پر فروغ فجر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و در فضای باز برنامه ریزی شود.

 

شفیعیان با تاکید بر اینکه فعالیت سینما، گروه های تئاتر و برگزاری مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر و برگزاری ورزش های گروهی ممنوع است، گفت: خدمات رستوران ها و غذاخوری ها هم به صورت بیرون بر ادامه یابد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم خواستار  رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان شد و  تأکید کرد: در شرایط فعلی آنچه حایز اهمیت است حفظ سلامت مردم بوده و تقاضا دارم اقشار مختلف مردم شهرستان مانند همیشه در رعایت موارد ذکر شده همراهی کرده و ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و به ویژه تزریق دوز سوم مساعدت کنند تا در کنترل شرایط توفیقات بیشتری در کوتاهترین زمان ممکن به دست آوریم.

کد خبر 1143965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha