۵۰ پروژه در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار بشرویه با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر ۵۰ پروژه در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، گفت: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور رشادت، ازخود گذشتگی، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل است.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: ملت ایران طی چهار دهه اخیر با عبور از سختی ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهانی ایستاده است و در مسیر فتح قله های افتخار و عزت قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر 50 پروژه در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، افزود: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر بیش از 180 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

شفیعی در ادامه گفت: از این تعداد پروژه ها 43 پروژه افتتاح و هفت پروژه کلنگ زنی خواهد شد و از پروژه های افتتاحی 16 پروژه شهری و 27 پروژه روستایی است و برای پروژه های افتتاحی 40 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

 

فرماندار بشرویه به پروژه های کلنگ زنی اشاره کرد و افزود: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 167 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که 145 میلیارد تومان آن مربوط به بحث کلنگ زنی یک سایت مسکن ملی 6 هکتاری در شهرستان ارسک است که برای 120 نفر متقاضی احداث می شود.

 

وی ادامه داد: 23 میلیارد تومان دیگر از اعتبارات پروژه های کلنگ زنی مربوط به پروژه گازرسانی به روستای هنریه شهرستان بشرویه است که در صورت اتمام این پروژه صد در صد روستاهای این شهرستان گازرسانی می شوند.

 

فرماندار بشرویه به مهم ترین پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح 2مجموعه گردشگری و یک پارک خطی با مساحت یک هکتار، واحد بسته بندی گوشت و سردخانه و بهسازی و نوسازی راه روستایی از مهم ترین پروژه ها است.

 

 

کد خبر 1144011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha