افتتاح ۱۸۵ باب مسکن مددجویی شهری و روستایی به مناسبت دهه فجر

به گفته صالحی، افتتاح ۱۸۵ باب مسکن مددجویی شهری و روستایی و بهره برداری از سه هزار و ۸۵۵ طرح اشتغالزایی، توزیع بسته های معیشتی، جهیزیه و توزیع لوازم گرمایشی از برنامه های کمیته امداد استان زنجان در دهه فجر است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تبریک دهه فجر و گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر عید انقلاب اسلامی ایران و عنایت الهی برای مردم عزیز بوده واین ایام باید به صورت خاص وویژه گرامی داشته شود .

 

روح الله صالحی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن آن دانست وگفت: انقلاب اسلامی ایران با پرویکرد دینی والهی تشکیل شده وبا نصرت الهی ، پشتیبانی آحاد مردم و رهبری امام راحل در 22 بهمن سال 1357به پیروزی رسید .

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی  وبرخواسته ازاراده هاو آرمانهای مردم عزیز کشورمان است، افزود: استکبار ستیزی، بصیرت، شجاعت، فداکاری و حضور در تمامی صحنه ها از ویژگی های انقلاب مردمی ایران اسلامی بوده و هر روز این معرفت افزوده شده وانقلاب بالنده تر می گردد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به هماهنگی و جلسات کمیته همیاری وسازمانهای حمایتی با عضویت 15 دستگاه به ریاست این نهاد اشاره کرد و گفت : در این کمیته برنامه های متنوعی برای دهه مبارک فجر با چاشنی امید آفرینی پیش بینی شده است که درایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان با اولویت مناطق کم برخوردار وروستایی به اجرا در می آید .

 

صالحی با اشاره به اینکه اجرای 53 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری دستگاههای عضو این کمیته در دستور کار قرار دارد، افزود: افتتاح 185 باب مسکن مددجویی شهری و روستایی، بهره برداری از سه هزار و 855 طرح های اشتغالزایی، بهسازی، طرح هادی و لوله کشی گاز منازل روستایی، توزیع بسته های معیشتی، اهداء جهیزیه و توزیع لوازم گرمایشی از برنامه های کمیته امداد استان زنجان در این ایام است.

 

وی دیدار مدیران کل دستگاه های عضو کارگروه از خانواده معظم شهدا، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی، سالمندان، غبارروبی گلزار شهدا و اجرای سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر کارگروه همیاری و سازمان های حمایتی برشمرد.

کد خبر 1144049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha