اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام/ بهره برداری از ۵۰۳ طرح  در همدان

قاسمی فرزاد گفت: از مجموع ۵۰۳ طرح آماده بهره برداری استان همدان در دهه فجر، ۹۳ طرح در حوزه اقتصادی و ۴۱۰ طرح نیز در حوزه های مختلف عمرانی است که ۱۵ درصد آنها «فرهنگی و آموزشی» هستند.

«علیرضا قاسمی فرزاد»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اولویت دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه های نیمه تمام و تعطیل شده است.

 

استاندار همدان افزود: در مجموع همزمان با ایام دهه فجر ۵۷۷ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف این استان، بهره برداری شده و کلنگ زنی می شود.

 

قاسمی فرزاد افزود: از مجموع ۵۰۳ طرح آماده بهره برداری استان همدان در دهه فجر، ۹۳ طرح در حوزه اقتصادی و ۴۱۰ طرح نیز در حوزه های مختلف عمرانی است که ۱۵ درصد آنها «فرهنگی و آموزشی» هستند.

 

استاندار همدان با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در راستای منویات رهبری انقلاب در شعار سال برای مانع زدایی از فعالیت های تولیدی و سیاست های محوری دولت مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در استان شناسایی شده و ۶۰ واحد نیز در تملک بانک ها قرار دارد.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع تدوین سند فرهنگی استان همدان، خاطرنشان کرد: این سند تهیه و برش سه ماهه آن نیز تدوین شده است.

 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: محوریت رویکرد اصلی این سند نیز «توجه به بنیان خانواده، بانوان و نقش آنها در جامعه و جوانان» است.

 

 

کد خبر 1144067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha