نمایشگاه پوستر «انقلاب ما، هویت ما» افتتاح شد

علیزاده گفت: نمایشگاه پوستر «انقلاب ما، هویت ما» با حضور آثاری از هنرمندان کشوری به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در ارومیه افتتاح شد.

«داریوش علیزاده»، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ارومیه، افزود: در این نمایشگاه که تا (۳۰ بهمن) ادامه دارد، ۱۶ اثر گرافیکی در قالب پوستر از هنرمندان برجسته کشور با موضوع انقلاب اسلامی و اهمیت آن در تاریخ معاصر ایران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار کرد: امام خمینی(ره) و نقش وی در رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی، اتحاد اقوام در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و مبارزه آن با تروریسم جهانی، جایگاه انقلاب اسلامی در جامعه ایران و کشورهای همجوار به عنوان هویتی اجتماعی و دینی از حمله موضوعات آثار این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: تلاش ها و ایثارگری های مردم ایران در حفظ جایگاه انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان انقلاب در کنار دشمنی و کینه دشمنان انقلاب اسلامی و پاسخ ایرانی به تهدیدات دشمنان موضوع هایی هستند که در قالب نمایشگاه «انقلاب ما ، هویت ما» به تصویر کشیده شده است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: نمایشگاه پوستر «انقلاب ما ، هویت ما» دوازدهمین نمایشگاه در نگارخانه پله حوزه هنری استان از ابتدای سال جاری است و علاقه مندان می توانند در خیابان شهید امینی، از آن بازدید کنند.

کد خبر 1144072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha