اکران ۱۶ فیلم‌ سینمایی جشنواره فجر در سینماهای ارومیه

یکانی گفت: همزمان با دهه فجر، ۱۶ عنوان فیلم‌سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ارومیه اکران می شود.

«مسعود یکانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه ابا بیان اینکه این اکران، از پانزدهم بهمن ماه جاری آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، ۱۶ عنوان فیلم‌سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ارومیه اکران می شود.

مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی بیان کرد: بی‌رویا، خائن‌کشی، علف‌زار، ملاقات خصوصی، درب، مرد بازنده، بی‌مادر، بدون قرار قبلی، نمور، شب طلایی، ماهان، شادروان، موقعیت مهدی (بخشی از زندگی سردار شهید مهدی باکری)، بیرو، ضد و دسته دختران آثار سینمایی هستند که همزمان با سراسر کشور طی روزهای دهه فجر در سینما ایران و  انقلاب ارومیه اکران خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲ سئانس ساعت های  ۱۸ و ۲۰:۳۰ برای اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در ارومیه در نظر گرفته شده است، گفت: قیمت بلیت های سینمایی در این دوره از جشنواره، ۲۵ هزار تومان بوده و سینماها به علت شرایط کرونایی با ظرفیت ۵۰ درصد پذیرای مخاطبان خواهند بود.

یکانی گفت: علاقه‌مندان می توانند با تهیه بلیت از سایت اینترنتی گیشه ۷ و بر اساس زمان‌بندی اکران فیلم ها در سینما حضور داشته و فیلم مورد علاقه خود را با رعایت موارد بهداشتی تماشا کنند.

کد خبر 1144076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha