افراد و دستگاههای فاسد نمی توانند اهداف الهی را اجرا کنند‌

نظری با تاکید بر توجه به سلامت در مجموعه‌های کاری و دستگاه‌های اجرایی، گفت: در محیط‌های فاسد و فساد زا نمی‌شود اهداف مقدس را اجرا کرد و در واقع افراد فاسد و دستگاه‌های فاسد نمی‌توانند اهداف الهی را اجرا کنند‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تاکید بر توجه به سلامت در مجموعه‌های کاری و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در محیط‌های فاسد و فساد زا نمی‌شود اهداف مقدس را اجرا کرد و در واقع افراد فاسد و دستگاه‌های فاسد نمی‌توانند اهداف الهی را اجرا کنند‌.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ضوابط باید به نحوی باشند که بتوان با پاک کردن محیط انجام ماموریتمان، زمینه و امکان را برای تحقق اهداف پاک فراهم کنیم، در این راستا همه ما مکلف به ایجاد چنین محیط‌هایی برای خدمت به مردم و تعالی نظام مقدس اسلامی هستیم.

 

نظری با بیان اینکه باید با یک اراده قوی و روحیه جهادی، تلاش مضاعف را در فعالیتهایمان در پیش بگیریم، افزود: با کارهای روزمره و عادی نمی‌شود مشکلات و گره‌ها را باز کرد لذا برای اینکه در محیط‌های ماموریتمان به مردمی که به ما امید بسته‌اند و وعده‌هایی را که داده‌ایم محقق کنیم.

 

وی ادامه داد: باید امانتدار این امید و اقبال مردم به خودمان باشیم و تلاشهایمان را به صورت جدی و مضاعف و جهادی افزایش دهیم. باید گفت مردم در این شرایط این امانت را در اختیار ما قرار داده‌اند و این توقع را از خدمتگزاران خود دارند.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این نظام الهی امانت شهداست و سرمایه‌های عظیمی به پای این نظام مقدس هزینه شده است، تاکید کرد: ۴۳ سال از عمر این انقلاب می‌گذرد و هزینه‌های بسیاری شده است لذا ما مکلفیم که مبانی این نظام را حفظ کنیم و با رفتار مناسب و پرهیز از کم کاری برای تحقق وظایفمان تلاش کنیم.

 

نظری با اشاره به ظرفیت‌های سازمان همیاری به عنوان یک نهاد حمایتگر اقتصادی در حوزه شهرداری‌ها، عنوان کرد: همه محیط‌ها اثر تربیتی خودشان را دارند.در این راستا چه ما بخواهیم و نخواهیم وظیفه هر دستگاهی هرچند اقتصادی دارای اثرات تربیتی است و اقتصادی ترین بخش‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند تربیت کننده‌ترین باشند لذا ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی این امر را به اثبات برسانیم که دنیا از اقتصاد جدا نیست و اقتصاد نیز می‌تواند مبنا و ابرازی برای معنویت باشد.

 

وی تصریح کرد: ما باید این ابزار را طوری مدیریت کنیم که به اهداف معنوی نیز برسیم و باید در تمام دستگاه‌ها و سیستم‌های اقتصادی شفافیت و اثرات تربیتی را مد نظر داشته باشیم.

 

استاندار خراسان رضوی در خصوص سازمان همیاری بیان کرد: اعتقاد داریم که این سازمان به عنوان یک بازوی قوی عملیاتی در اختیار استان قرار گرفته و هر امکانی که با تلاش این مجموعه ایجاد می‌شود باید در دیگر جاها نیز الگوسازی شود.

 

نظری ادامه داد: از سوی دیگر این سازمان باید آورده‌های اقتصادی نیز داشته باشد و باید بر اساس سیاست‌های درست که اصلی ترین آن همان کمک به شهرداری‌هاست در جهت ایجاد آورده‌های اقتصادی نیز تلاش کند.

کد خبر 1144147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha