گفتمان سازی اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر با نگاه فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

توکلی گفت: جریان سازی صحیح در مقابل توطئه های دشمنان در بستر فضای مجازی و تبیین و گفتمان سازی اهداف ستاد امر به معروف مورد توجه مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، توکلی امروز(13 بهمن) در اولین نشست مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات استان لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات در راستای اغنا سازی مخاطبین و انتشار و انعکاس اهداف و برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث اطلاع رسانی باید به گونه ای اقدام شود که نگاه مطالبه گری مردمی به صورت صحیح احیاء شود.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد احیاء است، خاطرنشان کرد: در حوزه روابط عمومی انتظار می رود تشکیل قرارگاهی با عنوان لشگر سایبری اقدام شود.

 

توکلی بیان کرد:  لشگر سایبری باهدف جریان سازی صحیح در مقابل  توطئه های دشمنان در بستر مجاز تشکیل می شود.

 

وی افزود: بحث دوم اطلاع رسانی  و انعکاس در جهت اخذ مجوز شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات است که باید در راس فعالیت های مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات قرار گیرد.

 

توکلی خاطرنشان کرد:  انعکاس اخبار حوزه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها از دیگر انتظارات از مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات است.

 

وی افزود: رصد و تحلیل و بررسی اطلاعات و محتواهای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در رسانه های داخلی و خارجی از دیگر انتظاراتی است که باید مورد توجه مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات  قرار گیرد.

 

توکلی خاطرنشان کرد:مشارکت و هم افزایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی در بحث برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها و نشست های تخصصی ستاد امر به معروف هم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: مشارکت در تولید محتوای  مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از دیگر انتظارتی است که باید مورد توجه مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات  قرار گیرد.

 

توکلی بیان کرد: روابط عمومی  شورهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادها باید مرجعی باشد برای اطلاع رسانی صحیح و انعکاس عملکردها و اهداف و برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اهمیت اغنا سازی مخاطب، بیان کرد: نیاز است که در این حوزه در بخش ارتقای سواد رسانه ای و مدیریت اطلاعات با محور امر به معروف و نهی از منکر با همکاری مدیران روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارت و نهادهای استان اقدام شود.

کد خبر 1144176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha