فضاهای ورزشی استان فارس در دهه فجر ۴۷ هزار متر مربع بیشتر می شود

صفرپور گفت: با بهره برداری از ۳۲ پروژه عمرانی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر، سرانه ورزشی شهرستان ها افزایش می یابد و ۴۷ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان فارس افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر صفرپور»، امروز (چهارشنبه 13 بهمن) با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: 32 پروژه عمرانی ورزشی به مناسبت 43 سالگی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود: این پروژه ها شامل چهار سالن چندمنظوره، 27 زمین چمن مصنوعی و یک خانه «جوان» است که به مناسبت دهه پر فروغ فجر در مرحله خدمات رسانی به مردم ساتان قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: برای این طرح ها بیش از 500 میلیارد ریال هزینه شده و بهره برداری از پروژه ها با تاکید بر عدالت محوری و توجه به تمامی نقاط استان برای رشد و توسعه اماکن ورزشی و جوانان به انجام می رسد.

صفر پور اعلام کرد: با بهره برداری از این 32 پروژه عمرانی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر، سرانه ورزشی شهرستان ها افزایش می یابد و 47 هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان فارس افزوده خواهد شد.

کد خبر 1144213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha