نمایشگاه مدرسه انقلاب در آستارا گشایش یافت

در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه دخترانه شهید بهشتی آستارا گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب امروز(چهارشنبه، ۱۳ بهمن) با حضور سرپرست فرمانداری، معاونین فرماندار، فرمانده سپاه، سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، بخشدار بخش مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان محلی در مدرسه دخترانه شهید بهشتی آستارا گشایش یافت.

 

«یوسف هدایتی» در این آیین با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: غرفه‌های مهدویت، شهدا، مطبوعات، دستاوردهای انقلاب، سردار سلیمانی، رادیو انقلاب، نقاشی، مطبوعات انقلاب، حجاب، کتاب و غرفه هیئت انصارالمهدی(عج) در این نمایشگاه دایر شده است.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بندر آستارا با بیان‌‎اینکه نمایشگاه مدرسه در قالب ۱۴ غرفه برپا شده است، افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب تا پایان دهه فجر دایر است و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

وی تصریح‌کرد: روایتگری و توضیح دانش‌آموزان از غرفه‌ها از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

 

هدایتی خاطرنشان‌کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آستارا و با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه، بسیج دانش‌آموزی، اداره کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

کد خبر 1144226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha