کالاهای تنظیم بازار رایگان و درب منزل تحویل می‌شود

الهامی گفت: شهروندان بیرجندی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی اداره پست خراسان جنوبی نسبت به خرید کالای مورد نیاز (تنظیم بازار) اقدام و آن را رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی الهامی» امروز (13 بهمن) در نشست خبری رونمایی از سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار بیرجند با بیان اینکه یکی از دغدغه ها دولت سیزدهم ساماندهی نظام توزیع کالا است، اظهارداشت: مقرر شده است که در راستای تکریم مردم، کالاهای تنظیم بازار را به صورت اینترنتی به مردم ارائه کنیم.

 

وی حفظ کرامت مردم و جلوگیری از شکل گیری صفوف، جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری، ایجاد و امکان سهمیه بندی سیستمی و توزیع عادلانه کالا، شفافیت در توزیع و امکان برنامه ریزی برای مدیران استان در راستای اطلاع از میزان توزیع کالاهای تنظیم بازار و نظارت بیشتر را از جمله اهداف راه اندازی سامانه دانست و گفت: شهروندان بیرجندی می توانند با مراجعه به ادرس اینترنتی www.postsam.ir و یا افرادی که دسترسی به اینترنت ندارد با شماره گیری 31140 نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام و آن را رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

 

مدیرکل پست خراسان جنوبی افزود: این کالاها در کمتر از 48 ساعت درب منزل تحویل افراد خواهد شد، حتی ممکن است که این زمان به 24 ساعت کاهش پیدا کند.

 

الهامی اظهارداشت: همچنین در این سامانه امکان رصد پیک هم وجود دارد و افراد می توانند شماره موبایل پیک را در اختیار داشته باشند.

 

وی افزود: تحویل کد تایید که در زمان خرید به مشتری داده می شود، هنگام دریافت محصول ضروری است که باید با خود به همراه داشته باشند.

 

مدیرکل پست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این طرح در فازهای بعدی گسترش خواهد یافت، گفت: هم اکنون در این طرح که ارسال آن برون سپاری شده است، حدود 10 نفر نیروی کاری جدید مشغول شدند.

 

به گفته الهامی، در حال حاضر تنها محصول شکر با قیمت هر بسته 900 گرمی 14 هزار تومان در سامانه بار گذاری شده که هر کد ملی می تواند 4 بسته سفارش دهد.

 

 

کد خبر 1144227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha