استقبال خوبی از کتابخانه سیار در روستاهای شهرستان شیراز خواهد شد

تذروی گفت: کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم برخوردار تشنه کتاب و مطالعه هستند و استقبال خوبی از کتابخانه سیار در این روستاهای شهرستان شیراز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (چهارشنبه 13 بهمن) در جلسه انجمن کتابخانه ‌های عمومی شهرستان شیراز که به ریاست فرماندار شیراز برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر گفت: با راه ‌اندازی کتابخانه سیار و برنامه ‌ریزی مناسب امکان ارائه خدمات مطلوب به روستاها و مناطقی در شهرستان شیراز که امکان احداث کتابخانه وجود ندارد حاصل می شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز افزود: کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم برخوردار تشنه کتاب و مطالعه هستند و استقبال خوبی از کتابخانه سیار در این روستاها خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین اقدامات فرهنگی ترویج فرهنگ کتابخوانی است و اگر کتاب را به روستاها و مناطق کم برخوردار شهسرتان شیراز برسانیم کار بزرگی انجام شده ‌است.

خاطر نشان می شود، نامگذاری کتابخانه روستای قلات، اختصاص و تجهیز 2 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری شیراز به عنوان کتابخانه سیار و اداره آن توسط کتابخانه های عمومی، پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌ های عمومی توسط شهردای شیراز و نامگذاری کتابخانه سیار شیراز از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 1144230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha