تمامی کلاس‌های درس دانشگاه بیرجند مجازی شدند

زنگویی گفت: طبق دستورالعمل ستاد استانی کرونا تمامی کلاس های درسی دانشگاه بیرجند از اول هفته آینده تا پایان بهمن ماه مجازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی زنگویی» امروز(13 بهمن) در نشست خبری با بیان اینکه هفتمین جشنواره درون دانشگاهی رویش در دانشگاه بیرجند برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی دستاوردهای، برنامه ها و پیشنهادات مربوط به 27 کانون فعال دانشگاه است.

 

وی افزود: جشنواره رویش دانشگاه بیرجند از 28 دی ماه با ثبت نام در 23 بخش فردی و 8 بخش گروهی اغاز شد و تاکنون 70 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال کانون های دانشگاه بیرجند بیش از 216 برنامه در قالب مسابقه، کارگاههای آموزشی، اجرای تئاتر و موسیقی برگزار خواهند کرد، گفت: مهمترین بخش جشنواره رویش درون دانشگاهی دانشگاه بیرجند، رونمایی از نمایشگاه مجازی توانمندی های کانون های دانشگاه است.

 

زنگویی با اشاره به اینکه در ایام کرونا حتی یک کلاس درس دانشگاه بیرجند هم تعطیل نشده است، افزود: همچنین موزه دانشگاه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه کالج دانشگاه بیرجند راه اندازی شده و مدرک می‌دهند، گفت: گسترش شرکت های دانش بنیان و گسترش سامانه های آموزشی از دیگر اقدامات صورت گرفته در دانشگاه است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل ستاد استانی کرونا تمامی کلاس های درسی دانشگاه بیرجند از اول هفته آینده تا پایان بهمن ماه مجازی خواهد بود، گفت: برای بعد از بهمن نیز با توجه به شرایط کرونایی استان تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1144233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha