آمادگی جهرم برای موج جدید بیماری کرونا

رحمانیان با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با موج جدید بیماری کرونا، گفت: دانشگاه علوم پزشكی جهرم پيش بينی های لازم را در نظر گرفته و از نظر تجهيزات شامل تخت های بستری، اقلام مصرفی بهداشتی، دارو و اكسيژن مشكلی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (چهارشنبه ۱۳ بهمن) با اشاره به آماده باش دانشگاه علوم پزشكی جهرم در مقابله با موج جدید بیماری کرونا، گفت: در روزها و هفته های پيش رو آمار ابتلای اطفال و كودكان بيشتر می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه خانواده ها مراقب نوزدان شيرخوار و كودكان خود باشند، افزود: پيش بينی می شود به دليل سرايت بالای سويه «اوميكرون» در جامعه، تعداد مبتلايان افزايش يابد و بستری ها در بيمارستان روندی صعودی يابد.

 

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشكی جهرم پيش بينی های لازم را در نظر گرفته و از نظر تجهيزات شامل تخت های بستری، اقلام مصرفی بهداشتی، دارو  و اكسيژن مشكلی ندارد.

 

رحمانیان با تاکید بر لزوم تزریق دز سوم واکسن کرونا، عنوان کرد: تاكيد بر اين است كه حتما پرسنل درمان دز سوم واكسن خود را تزريق کنند كه در غير اين صورت طبق دستور وزارت بهداشت اجازه فعاليت ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنين برای ايجاد ايمنی بيشتر در جامعه شهروندان در دريافت دز سوم واكسن خود تعجيل كنند.

 

 

کد خبر 1144244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha