یادواره شهدای انقلاب ۱۸ بهمن‌ماه در ساری برگزار می‌شود/افتتاح بیش از ۱۰ خانه محروم در دهه فجر

شریفی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام در مرکز مازندران، برگزاری یادواره شهدای انقلاب ساری در ۱۸ بهمن‌ماه در مسجد جامع این سهرستان با سخنرانی آیت‌الله ماندگاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «سیدابراهیم شریفی» امروز( ۱۳ بهمن ) در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر در مرکز مازندران، بیش از ۳ هزار برنامه در حوزه‌های گوناگون برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری افتتاح بیش از 10 خانه محروم با همکاری کمیته امداد، توزیع بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ سبد کالا به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه و اهدای 20 سری جهیزیه عروس به خانواده‌های بی بضاعت و نوعروسان، از مهمترین برنامه‌ها در ایام دهه فجر است.

 

شریفی بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های قرآنی، یادواره‌های شهدا، المپیادهای ورزشی، افتتاح و ساماندهی گلزار شهدا، اجرای میدانی سرود، برگزاری دوره‌های گوناگون فنی‌وحرفه‌ای، برگزاری کلاس‌های معضلات اجتماعی، راهپیمایی خودرویی، اردوهای جهادی سه روزه، پویش نذر خون، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی، تشدید گشت‌های محله محور رضویون، غبار روبی گلزارهای شهدا، نشست‌های بصیرتی و افتتاح پروژه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی، از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ساری و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان طی این ایام است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری تصریح کرد: در شرایط کنونی باید مسئولان کشور با کار جهادی، تلاش کنند تا مشکلات مردم را کمتر کنند و این مطالبه به حق مردم از مسئولان است.

 

شریفی با اشاره به اینکه ایران در دهه مبارک فجر با پیروزی انقلاب اسلامی تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده بوده است، گفت: دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسل گذشته با نسل جدید است و بر ما وظیفه است تا این نسل جدید را با رشادت های یک ملت آشنا کنیم تا دستاوردهای نظام اسلامی را درک کنند.

 

وی با اعلام اینکه بهترین اقدام برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برپایی جشن خدمت به مردم است، ادامه داد: انقلاب اسلامی برگرفته از غیرت دینی مردم کشورمان بوده است.

کد خبر 1144304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha