عیادت مسئولان بنیاد شهید مازندران از مادر شهیدان محمدزاده در ساری

مسئولان بنیاد شهید مازندران از مادر شهیدان محمدزاده اسوه صبر و پایداری در بیمارستان ساری عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مشاور استاندار در امور ایثارگران (به نمایندگی از استاندار مازندران ) و  معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان امروز (۱۳ بهمن ماه )در بیمارستان حضرت امام خمینی ( ره ) شهرستان ساری از اسوه صبر و پایداری مادر سه شهید معزز ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده عیادت کردند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از این دیدار گفت: مادر سه شهید گرانقدر محمدزاده همانند دیگر مادران شهدا حضرت زینب(س) را سرمشق زندگی خود قرار داده است و با استقامت و شکیبایی خود درس عزت و شهامت و شجاعت را به زنان جامعه ما آموخت.

 

«سعید کهنسال» افزود: مادران شهدا شاهدانی بی ‌‌ادعا هستند كه با الهام از مكتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله كردند و فرزندانشان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه های نبرد با دشمنان کردند. وی اضافه کرد: این عزت، کرامت و عظمت را خداوند به این مادران پاک و مومنه عطا کرده است.



 

وی اظهار کرد: در نشست با مسئولین بیمارستان امام خمینی ( ره ) ساری، آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان این مادر صبور و فداکار از طریق پزشکان معالج ایشان از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن تشکر و قدردانی از عنایت و دلجویی استاندار مازندران از خانواده شهیدان والامقام محمدزاده گفت: حسینی‌پور استاندار مازندران به صورت تماس تلفنی با خواهر شهیدان گرانقدر محمدزاده گفتگو کرد.

 

کهنسال افزود: استاندار مازندران در این تماس تلفنی، ضمن احوالپرسی و آگاهی از شرائط جسمانی، سلامتی و شفای کامل برای مادر شهیدان گرانقدر محمدزاده را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت کرد.

 

گفتنی است مادر شهیدان گرانقدر محمدزاده بدلیل بیماری در بیمارستان امام خمینی ( ره ) بستری و تحت درمان و مداوا است.

 

برای این اسوه مقاومت و بردباری آرزوی سلامتی داریم.  

 

کد خبر 1144315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha