ایرانشهر صاحب یک واحد سردخانه ۴ هزار تنی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر از افتتاح دو پروژه اجرای سیستمهای نوین آبیاری و یک باغ مادری نخیلات خبر داد و گفت: ایرانشهر صاحب یک واحد سردخانه ۴ هزار تنی شد.

مجید فیاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت:  در دومين روز از دهه فجر و با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی، یک واحد سردخانه ۴ هزار تنی محصولات کشاورزی با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر در مراسم افتتاح این طرح گفت : با اجرای این طرح که برای ۴٠ نفر فرصت شغلی فراهم می شود.

 

فیاضی بابیان اینکه ظرفیت سردخانه های محصولات کشاورزی ایرانشهر به ٢۴ هزار تن افزایش یافته است، تصریح کرد: پیش از این شهرستان ایرانشهر داری هشت سرد خانه با ظرفیت بیش از ۱۷ هزار تن بود که مازاد محصولات به دلیل نبود سردخانه  برای نگهداری به مناطق دیگر استان ارسال می شود.

 

وی افزود: کثرت سردخانه ها در ایرانشهر موجب افزایش تولیدات محصولات و صنایع تبدیلی و بسته بندی را به دنبال دارد.

 


مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر از افتتاح دو پروژه اجرای سیستمهای نوین آبیاری و یک باغ مادری نخیلات در ایام الله دهه فجر خبر داد و یادآور شد: برای اجرای این پروژهها جمعا بالغ بر ١٧۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده، و برای ٨۵ نفر فرصت شغلی دائم ایجاد نموده است

کد خبر 1144333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha