آیین «میهمانی لاله ها» در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام شهسواری گفت: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت ایام الله دهه فجر آیین «میهمانی لاله ها» در گلزار شهدای مناطق شهری و روستایی استان قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: آیین «میهمانی لاله ها» هر سال در ایام مبارک دهه فجر برگزار می شود که در سال جاری هم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نخستین پنجشنبه دهه مبارک فجر این مراسم برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: در آیین میهمانی لاله ها، مراسم عطرافشانی، شستشو و غبارروبی گلزار شهدای مناطق شهری و روستایی استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: 14 بهمن ماه که با عنوان «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است فرصتی دوباره برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا است.

 

حجت الاسلام شهسواری خاطر نشان کرد: از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و مدافعین حرم دعوت می کنیم در این مراسم که امروز (پنجشنبه 14 بهمن) ساعت 14 در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود، شرکت کنند.

کد خبر 1144335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha