طرح تبیین مبانی، ثمرات و نتایج گام دوم انقلاب در مسجد سلمان فارسی شهرکرد برگزار شد

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح «۱۰ شب ۱۰ مسجد» با عنوان تبیین مبانی، ثمرات و نتایج گام دوم انقلاب با محوریت کمیته مساجد و به همت کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در مسجد سلمان فارسی شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح «۱۰ شب ۱۰ مسجد» با عنوان تبیین مبانی، ثمرات و نتایج گام دوم انقلاب با محوریت کمیته مساجد و به همت کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در مسجد سلمان فارسی شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد.

 

این مراسم با حضور مسئولین استانی از جمله مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد، رئیس شورای هماهنگی، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، عضو شورای شهر شهرکرد، سپاه، بسیج، روحانیون و هیئت امنای مسجد سلمان فارسی برگزار شد.

 

نوجوانان و جوانان ورزشکار کانون فرهنگی هنری شهدای دانش آموز در رشته های مختلف ورزشی با لباس های مخصوص رشته خود نیز با حضور در این مراسم از دیگر شرکت کنندگان بودند.

 

سخنرانی امام جماعت مسجد سلمان فارسی در خصوص تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شعرخوانی انقلابی با حضور شاعر برجسته و پیشکسوت استان و خاطره گویی از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

افتتاح سالن ورزشی مسجد سلمان فارسی شهرک منظریه شهرکرد از دیگر برنامه های بود که به دست مسئولین حاضر افتتاح شد.

 

 

«راضيه حيدری سورشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در این سالن ورزشی تاکنون جوانان زیادی در رشته های مختلف و در ۲ بخش برادران و خواهران با حضور اساتید مجرب آموزش دیده اند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» مسجد سلمان فارسی شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: تشویق نوجوانان و جوانان به مسجد و حضور در برنامه های فرهنگی هنری و انقلابی، جذب آن ها به سمت ورزش از اهداف راه اندازی این سالن ورزشی است.

 

وی ابراز کرد: برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، مشاعره، محافل علمی و فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در ایام الله فجر انقلاب اسلامی است.

 

حيدری سورشجانی گفت: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مسجد و محله، اجرای تئاتر مسجدی، سرودهای انقلابی، پخش کلیپ های دهه فجر در فضای مجازی و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در ایام الله فجر انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: گفتمان ‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، از دیگر برنامه ‌هایی است که با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» مسجد سلمان فارسی شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌ عکس، برگزاری مسابقات قرآنی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

 

کد خبر 1144352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha