برتری امدادگران اراکی در ارزیابی عملکرد و خدمت به مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از کسب رتبه برتر کمیته امداد شهرستان اراک در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 1 و 2 اراک در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 89 از سوی فرمانداری شهرستان به عنوان دستگاه های برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی شناخته شدند.


وی ضمن تبریک این موفقیت و تقدیر از تلاش های پرسنل خدوم این نهاد افزود: کسب این رتبه های برتر نشانه تلاش صادقانه مدیریت و امدادگران است.


ولیئی کمیته امداد امام خمینی(ره) را به عنوان یکی از سالم ترین دستگاه های نظام دانست و خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در سال جهاد اقتصادی و با استعانت از خداوند متعال با حرکت های جهاد گونه در جهت رفع مشکلات نیازمندان جامعه تلاش زیادی کرده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه پیشرفت در یک دستگاه مرهون زحمات تمامی پرسنل آن دستگاه است، گفت: امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با تاسی از سیره انبیا(ع) هدف خود را خدمتگزاری به محرومین و نیازمندان واقعی می دانند و در این مسیر تمامی تلاش خود را به کار می گیرند.


پایان پیام/
 

کد خبر 114436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha