خانواده شهدا و جانبازان اسناد افتخار انقلاب اسلامی هستند

آیت الله عبادی با بیان اینکه خانواده شهدا و جانبازان اسناد افتخار انقلاب اسلامی هستند، گفت: این انقلاب باید مظلومان عالم را نجات دهند البته باز به میزان انجام وظیفه ما موکول می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سید علیرضا عبادی» امروز (۱۴بهمن) در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی شهر بیرجند به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: کاربرد عمر این است که قابل معامله است، از عمرش وقت می گذارد علم، عبودیت، احسان و ارزش ها دیگر را می آموزد لذا در معامله عمر سود است والا خود عمر ارزشی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه ۱۱۱ سوره توبه «إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ يُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ فَيَقتُلونَ وَيُقتَلونَ...»، گفت: سود در این معامله است در خود عمر؛ اگر عمر را هوشیارانه معامله کنیم نرخش بالا می رود تا اندازه ای که در هیچ قالبی و قیمتی نمی گنجد.

 

وی ادامه داد: خون بهای امام حسین(ع)، متعلق به خداست و او کسی است که خون بهای امام حسین(ع) را خواهد گرفت.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه برخی عمرشان را به ظلم، گناه و لهب و لعب می فروشند، خاطر نشان کرد: اما شهدای والامقام عمر خود را به خدا فروختند در مقابل بهشت و رضای الهی گرفته است.

 

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: به راستی که همه آنان که با خدا معامله کردند و در این راه به هر کیفیتی، حتی کسی که با نیت خدایی کرده اما شرایطش برای او پیش نیامده است، اینها برنده هستند.

 

وی در ادامه بیان کرد: خوشبحال کسانی که در شرایط آخرالزمانی و بعد با وعده های الهی و این توفیقی که نصیبشان شده در تغییر شرایط آخرالزمانی برای ظهور حضرت مهدی(عج) این همه سختی هایی که خودشان و خانواده هایشان تحمل کردند، چه کسانی که به فیض شهادت رسیدند و چه کسانی که جانباز انقلاب شدند یا سخت ترین شکنجه ها را در زندان های مخوف صدام و دشمنان غربی تحمل کردند و صبر آنها دشمن را به پای درآورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آثار این انقلاب در آینده نمایان تر خواهد شد، گفت: دشمن انواع فتنه های را طرح ریزی و اجرا کرد اما همه آن خواب و خیال‌ها به نفع دشمن تعبیر نشد و این انقلاب ماندنی و دشمنان رفتنی هستند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید مظلومان عالم را نجات دهند، تصریح کرد: البته باز به میزان انجام وظیفه ما موکول می شود. این ظلم‌های استکباری که امروز دنیا را به ستوه درآورده و مردمی که آواره و پناهدگانی که ناپدید می شوند با این انقلاب از پای درخواهد آمد و همه این رستگارها به برکت شهدا و تحمل رنج جانبازان و آزادگان و صبر خانواده ایثارگران است. این مسئله ای نیست که با گزارش و اعداد و ارقام بتوان بیان کرد، مقام «عندربهم» است.

 

وی در پایان خطاب به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، گفت: شما اسناد و مفاخر انقلاب هستند و هرچه داریم از برکت شهدا و ایثارگران است که امیدواریم همه اینها در طبقه اخلاص باشد برای نجات نوع بشر از ظلم استکباری که دنیا را پر کرده است.

 

 

کد خبر 1144360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha