برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی طی  دهه مبارک فجر در شهرستان ملایر

حسینی از برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و… در دهه مبارک فجر در شهرستان ملایر خبر داد.

«سید جواد حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت : انقلاب اسلامی حادثه بزرگ قرن بیستم و  مبدا تحولات عظیمی در صحنه سیاست و اجتماع و فرهنگ شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه  انقلاب اسلامی سرآغاز الهام بخش بسیاری از حرکت‌های ضداستعماری و نهضت‌های استکبارستیز قرار گرفت افزود: با گذشت بیش از ربع قرن همچنان بزرگ‌ترین دشمن و مانع قدرت‌های تمامیت طلب و استعمارگر است که علاوه بر تحول بنیادین و فراگیری در ایران بازتاب و دستاورد‌های جهانی فراوانی داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: کاملا روشن است که دشمنان و آنان که منافع خود را به وسیله این تحول عظیم و انقلاب دینی در تهدید و مخاطره می‌دیدند، نتوانند آن را تحمل کرده و با تمام توان و بکارگیری همه امکانات خود و در عرصه‌های مختلف تلاش کنند که این حرکت را متوقف و یا تحت کنترل و هدایت خود آورند.

وی در ادامه  با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه ملایر در ایام دهه فجر افزود: در این ایام فرخنده بیش از 190 برنامه شاخص با همکاری سایر نهادها و ادارات و مردم در سطح شهرستان  با محوریت سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

حسینی غبار روبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره های شهدا،  رژه موتوری و... را از برنامه های سپاه ملایر در این ایام دانست.

وی تصریح کرد: افتتاح طرح های تولیدی و عمرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب ،  شرکت در راهپیمایی  ، گفتمان های بصیرتی در  سطح مدارس، پایگاهها، برنامه های جشن های انقلاب در سطح مساجد،  پایگاههای بسیج و حوزه های مقاومت و.. از دیگر برنامه های شاخص در این ایام در سطح شهرستان ملایر است.

کد خبر 1144393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha